
Jack Stanfield are o familie fericita, o cariera in domeniul bancar, deci are tot ce isi doreste. Este respectat de catre colegii lui deoarece el a inventat un sistem computerizat pe care nimeni nu poate sa-l sparga, nici macar el.Are doar cateva ore la dispozitie sa fure banii, reuseste, insa cand vede ca rapitorii nu-i elibereaza familia, jocul se schimba si ii fura el de la rapitori
Cd1 720
Cd2 720
Jack Stanfield este expert in securitatea bancara, specializat in sisteme computerizate infailibile la tentative de furt. Dar exista o slabiciune a sistemului, la care nu s-a gandit: el insusi.
O minte criminala pune la cale un plan si-i rapeste familia lui Jack, obligandu-l sa gaseasca o slabiciune in sistemul pe care l-a creat si sa fure 100 de milioane $.
Cu familia amenintata, supravegheat mereu de rapitor, Jack are doar cateva ore sa gaseasca o slabiciune in sistemul impenetrabil de subterfugii si identitati false al rapitorului, pentru a-l bate la propriul sau joc.
Smecheria rapitorului este ca astfel seful securitatii pare vinovat de delapidare, asta daca Jack nu reuseste sa-l demascheze pe santajist.
Ita
Ita
Jack Stanfield è uno specialista di sistemi di sicurezza informatici per le banche che lavora per la Landrock Pacific Bank di Seattle. Bill Cox studia da mesi le abitudini di Jack con per trovare il modo per ricattarlo costringendolo a rubare nella banca in cui lavora. Deciso a raggiungere il suo scopo, a capo di una banda di criminali, Bill prenderà in ostaggio la famiglia di Jack, il quale si troverà a dover prendere una decisione difficile che metterà a rischio la vita dei suoi cari.
Se esiste il corrispettivo cinematografico del concetto dell’espressione “senza infamia e senza lode”, questo è sicuramente Firewall, ennesima pellicola sostanzialmente inutile che va ad ingrossare le fila di un elenco che, specie quest’anno, sembra davvero infinito. Harrison Ford, con buona pace di chi lo vorrebbe per la quarta volta nei panni di Indiana Jones, è stanco ed annoiato e la sua presenza si limita ad espressioni di circostanza e scene action girate dagli stunts. Molto meglio i comprimari, di lusso, in primis Paul Bettany, cui bastano un paio di occhiate feroci agli insopportbaili pargoli della famiglia per passare dalla parte dei simpatici.
Firewall - (2006)
Firewall - Program de protectie
IMDB:5.7/10 din 37800 voturi
Gen:Crima, Suspans
Durata:105 minute
Regia:Richard Loncraine
Actori:Jimmy Bennett, Gail Ann Lewis, Pat Jenkinson, David Lewis, Virginia Madsen
Posta un commento